Fandom

Shingeki no Kyojin Wiki

Ymir

54strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ymir
Ymir.PNG
Ymir
Pierwsze wystąpienie
Głosy
Status profesjonalny
Przynależność 104. Oddział Kadetów
Legion Zwiadowców
Zawód Rekrut
Zwiadowca

Yamir jest zwiadowcą w Legionie Zwiadowców, kiedyś była kadetką w 104. Jest osobą, która ma możliwość przemiany w tytana. Ma wiedzę sekretów dotyczącego prawdziwego charakteru tytana i historii ludzkości.

Osobowość Edytuj

W pierwszej kolejności jest nieostrożnym człowiekiem. Wydaje się egoistyczna, cyniczna, apodyktyczna, chytra, niechętna do współpracy, wyzyskuje i konfrontacyjna, ale wydaje się być miła, zwłaszcza dla Christa. Często sprowadza mocno do siebie ludzi, nie wierna sobie, a szczególnie do Sashy, biorąc pod uwagę, że używa odpowiedniego angielskiego, aby ukryć swój akcent znaczący pochodzenie ze wsi.

Wygląd Edytuj

Ta sekcja wymaga uzupełnienia. Jeśli masz jakąś wiedzę na ten temat, rozbuduj ją!

Galeria

Historia Edytuj

Bardzo niewiele wiadomo o przeszłości Ymira. Powiedziano, że ponad 60 lat temu ukradła moc tytana towarzyszy Reiner, Bertholdt i Annie. Jakiś czas po tym, zdobyła możliwość przemiany w tytana, a potem wędrowała jako tytan przez najbliższe 60 lat, nie mogła wrócić do swojej ludzkiej postaci.

W 845, spotkała Reinera, Bertholdta i Breika, gdyż one torują sobie drogę w kierunku muru Maria, żeby zniszczyć go. Zaatakowała Reinera i zakończyło się pożarciem Breika, W pewnym momencie odzyskała swoją ludzką postać i świadomość dzięki pomocy nieznanego dotąd i zniszczył mur. Spędziła trochę czasu w ciągu muru Sina, kradła i szpiegowała ludzi od wewnątrz. To było w tym czasie, że podsłuchała rozmowę między kultami muru, a dowiedziała się o historii Reissa. Fascynacja doprowadziła ją do poszukiwania dziewczyny i zaciągnięcia w szeregi wojska. Lise Langer, członek legionu przypominający Yamira, natknął się na tytana, że określana jest za jedną z "ludzi Yamira". Tytan pomylił kobiety i pokłonił się do Lise odnosząc się do niej "Yamir-sama". Lise na spotkaniu notatki zostały później odkryte przez Hanji Zoe i są pierwszymi wskazówkami prawdziwej natury Yamira.

Więcej w Fandom

Losowa wiki